Grąžinimas ir kokybės garantija

  • Garantija:
    Visoms prekėms suteikiama garantija pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
    Prekių gražinimas, keitimas, remontas
    Apsipirkimo el. parduotuvėje 8 punktas:

    8. Prekių grąžinimas ir keitimas.
    8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
    8.1.1. LR Mažmeninės prekybos taisyklių 23 p. "Dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kilogramų svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti veža pardavėjas, jeigu vartojimo pirkimo–pardavimo sutartyje nenustatyta kitaip. Tokių prekių kokybė, vartotojui ir pardavėjui susitarus, gali būti įvertinama ir vietoje, kurioje prekė faktiškai naudojama ar laikoma".
    8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
    8.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje;
    8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    8.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo originalų dokumentą ir jei atsiskaitoma grynais kurjeriui pinigų priėmimo kvitą.
    8.5. Taikant garantinį dalių keitimą (garantijas), ar remontą pirkėjui būtina laikytis šių sąlygų:
    8.5.1. automobilių dalys turi būti sumontuojamos, išmontuojamos, tikrinamos ar kitaip prižiūrimos automobilių remonto dirbtuvėse;
    8.5.2. garantinis aptarnavimas taikomas tik pateikus automobilio remonto dirbtuvių atliktų darbų dokumentus ir prekės įsigijimo originalų dokumentą;
    8.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
    8.7. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
    8.8. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
    8.10. Garantinis prekių remontas, grąžinimas, keitimas kokybiškomis netaikomas jei Pirkėjas nepateikia originalaus pirkimo dokumento bei kitų garantinių dokumentų priedų.
    8. 11. Garantija netaikoma jei:

    • gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekėms, ar prekių dalims, nebent gamintojas savo nuožiūra taiko garantijas;
    • jei buvo pažeistos gamintojo nurodytos produkto eksploatavimo sąlygos;
    • garantija netaikoma jei buvo nesilaikoma prekės eksploatavimo instrukcijos;
    • garantijos netaikomos jei gaminiai naudojami komerciniais tikslais;
    • surastas defektas atsirado dėl pirkėjo/vartotojo kaltės;
    • gedimą sukėlė stichinės nelaimės, gaisras, elektros iškrova, taip pat buitiniai faktoriai;
    • prekė mechaniškai ar kitaip pažeista, ardyta;
    • gedimą sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai ir pan.;
    • gedimus sukėlė įrenginio eksploatacijos metu naudoti neoriginalūs įrenginio vartojimo reikmenys, priedai, bet kokie kiti įrenginio veikimui užtikrinti naudoti neoriginalūs produktai;
    • pažeisti prekės garantiniai lipdukai, lipdukai su serijiniu numeriu;
    • įprastai susidėvinčioms įrenginio dalims;
    • pirkėjas nepateikia prekės pirkimo dokumento (kuris kartu yra ir prekės garantinis talonas) bei visų gamintojo prie prekės pridėtų dokumentų;
    • įranga (prekė) buvo remontuojama be pardavėjo leidimo ir žinios;
    • įranga (prekė) buvo montuojama ne licencijuoto ir turinčio leidimą atlikti tokios rūšies darbus meistro;
    • nepateikiamas darbų atlikimo originalus dokumentas (sąskaita ar kasos kvitas), kuriama turi būti darbų atlikimo datą, atliktų darbų pavadinimus, meistro rekvizitai ir kiti privalomi tokio tipo dokumentams duomenys.

     8.12. Prekių grąžinti negalima, jei yra veikiančios ir tinkamos kokybės, bei kai internetinės parduotuvės prekės aprašyme surašyti automobilių modeliai, prekių kodai ir nuotraukos, atitinka automobilius kuriems prekės yra tinkamos.

     8.13. Prekių grąžinimo per 14 d. būdais:

    • Atnešti į parduotuvę Linkmenų g. 6, Vilnius.
    • Bet kokių kurjeriu kuris siuntinį pristatys adresu Linkmenų g. 6, Vilnius.
    • Siuntų iš Lietuvos pašto skyrių ir siuntų paštomatų nepriimame.

    Kaip siųsti siuntą per kurjerį rasite šioje nuorodoje arba www.venipak.lt paspaudus mygtuką "Siuntimas be sutarties":

     https://www.venipak.lt/siuntimas-be-sutarties/#tab-1416563277-1-21

    Taip galite siųsti ir per kitus kurjerius PVZ žemiau: